Compania Take-Two este in crestere, dupa cum spune Strauss Zelnick. Acesta a laudat de asemenea Microsoft pentru separarea de Kinect. Publisherul are 1 miliard de dolari, bani in mana, chiar si dupa ce a cheltuit 227 de milioane de dolari anul trecut pentru a recumpara actiuni. Si incearca sa se decida ce sa faca cu ele, iar CEO-ul Strauss Zelnick, spune ca el vede 3 optiuni.
Acesta spune ca au oportunitatea de a sprijini cresterea organica cu bilantul, de asemenea ei au abilitatea de a realiza o crestere anorganica. Dar mai au si oportunitatea de a restaura banii detinatorilor de actiuni.
Traditional, Take-Two si-a pastrat concentrarea pe cresterea organica, construindu-si propriu studiou, decat sa cumpere case de productie deja existente. Dar Zelnick spune ca nu conduce nimic in mediul de productie a jocurilor video actual. Acesta spune ca daca este o oportunitate de a creste anorganic cu compania, acest lucru este consistent cu abordarea lor disciplinata, atunci vor face acest lucru cu siguranta.
O mica parte din acea crestere vine din partea digitala a afacerii. Veniturile digitale au crescut cu 65 la % in anul fiscal 2014, comparat cu anul trecut, la un record de 435.1 de milioane de dolari. Aceasta crestere pastreaza investitorii fericiti, dar Zelnick spune ca nu sunt planuri de a descreste accentul companiei asupra vanzarilor traditionale retail.
Cu concentrarea digitala a celor de la Take-Two fiind mai mult pe DLC-uri, compania si-a sporit atentia catrea lumea jocurilor mobila. Mobilul este o concentratie relativ noua pentru publisher, iar Zelnick spune ca nu are nimic impotriva in a se concentra mai profund asupra acestui spatiu, dar inca sustine ca display-urile telefoanelor sunt prea mici sa scoata in evidenta jocurile AAA ale companiei, iar tabletele ar putea avea mai multa putere.
Unii au chestionat aparenta productie lenta a companiei, mai ales pe titluri care nu devin hituri. Zelnick inlatura acel criticism, spunand ca, concentratia celor de la Take-Two a fost intotdeauna un produs de cea mai buna calitate, indiferent de cat de mult dureaza.