Epic Games este o companie careia nu i-a fost niciodata frica de schimbare. A avut succes cu titlurile PC, shootere arena, shootere triple-A pentru console si titlu de mobil si face o alta saritura cu jocul free-to-play Fornite. Epic Games a dezvaluit jocul la VGA in anul 2011, dar putine se stiu de atunci in afara de tema de construire a forturilor. In revista din luna Mai al lui Game Informer, acestia ofera prima impresie extensiva a noului proiect ambitios.
Fortnite caracterizeaza nucleul shooter third-person cooperativ pentru care au fost cunoscuti cei de la Epic Games, dar decat sa te arunce in evenimente si coridoare scriptate, jocul te provoaca sa explorezi mediul pentru resurse si sa construiesti fortarete in timp ce tii departe valuri de atacatori. Cu un sistem de progresie ca in RPG, looting ca in Diablo, campanii multiple cu diferite lungimi, lumi generate procedural si promisiunea bataliilor jucator vs jucator, Epic ofera rejucabilitate si spera ca va furniza jocul cu un ciclu de viata lung.
Revista Game Informer, caracterizeaza 20 de pagini dedicate lui Fortnite si Epic Games, incluzand o multime de screenshoturi si o examinare a cum a evoluat studioul cu plecarea unor oameni improtanti precum Cliff Blezinski, Rod Fergusson si Mike Capps.
Restul revistei este de asemeni plina de caracteristici ce merita cititie. Acestia au inclus un interviu cu cofondatorul Palmer Luckey de la Oculus VR dupa ce au fost cumparati de Facebook. Fostii parteneri LucasArts impart detalii despre jocul anulat Darth Maul, care era in productie la Red Fly Studio. De asemeni acestia discuta trecutul, prezentul si viitorul platformei Playstation cu Ken Kuturagi, Mark Cerny si Andrew House.
Pe langa aceste lucruri, editia acestei reviste din luna Mai, contine preview-uri pentru Mario Kart 8, The Crew si Watch Dog, review-uri despre Titanfall, South Park, Metal Gear Solid V : Ground Zeroes, Infamous : Second Son si Dark Souls 2.